Reservera varor i varukorgen

Hej!
Grymt att ni släppte en möjlighet att dela ordrar, det hade jag efterfrågat. Imponerande också hur snabbt ni anpassat produkten utifrån krisen.

Men! :wink: En grej som gör mig smått galen med Karma-appen nu är att maten inte reserveras när jag lägger till den i varukorgen. Det har hänt mig ett gäng gånger nu att när jag ska beställa så har något i varukorgen tagit slut – det framgår inte heller VAD och när jag försöker lista ut det tar fler grejer slut :triumph:. Det här leder till att jag får beställa en vara per order från populära ställen och det gynnar varken användaren eller restaurangen. Jag förstår att ni inte vill reservera varorna för länge då många säkert går in när de får notisen och så kan det se ut som att det är slut men så släpps varor från övergivna varukorgar. Men ge mig som användare en minut åtminstone (med countdown) att slutföra mitt köp?

5 Likes

Tack för bra feedback @johannabath! @kate probably something we already have in the roadmap but good to get a reminder that this feature is an important one :slight_smile:

1 Like

Håller med. Man hinner inte handla färdigt. Ett par minuter minst.

2 Likes

Ooh I totally agree, it’s super annoying to get that tempting food bought out from underneath you!! Unfortunately this one is quite technically complex for us to do, but it is on our list, so hopefully we’ll be able to tackle it soon!

1 Like

Att i alla fall få reda på vad som inte längre finns kvar så att man kan ta bort det ur kundvagnen har gynnat en hel del.

1 Like